Styrelsens arbete

Här samlar vi styrelseprotokollen för året som har gått. Vi kommer att göra det i samband med årsmötet varje år, alla från hela året som har gått på en gång.

Skälet till att vi inte publicerar dem allt eftersom under året, är att vi vill hålla på ”programhemligheten” så länge det går. Vi vill gärna att vårt Vår- och Höstprogram ska vara efterlängtat. Vi vill överraska våra medlemmar när de får ett nytt program i brevlådan. Och programmet tar upp en stor del av våra styrelsemöten! Och så tar det helt enkelt tid att pyssla med hemsidan så fort vi har haft ett möte.

Du som ändå är nyfiken på vad vi gör på styrelsemötena under året är välkommen att höra av dig till vår sekreterare så kan du få titta på originalpappret. Det finns alltid tillgängligt på det gamla hederliga sättet!

P.S.

När du klickar in på länkarna nedan kommer du att se att vissa delar i protokollen är raderade. Det är de delar som räknar upp vilka nya medlemmar vi har fått sedan sist, med namn och adress. Även en och annan medlem som inte har möjlighet att vara med längre finns också med.

Vi har bestämt att det inte är förenligt med den nya dataskyddsförordningen (GDPR) att publicera de här personernas kontaktuppgifter. Förresten är det väl heller inte i allmänhetens intresse att få se vem som blev medlem när?