Inför 2024 års verksamhet har vår programgrupp föreslagit ett lite annorlunda upplägg. Vi har under åren kunnat konstatera att det är svårt att lägga ett program för en hel säsong. Nu kommer det istället att finnas färre aktiviteter i programmet – vilket dessutom gäller hela 2024 –och istället kommer vi under året att via webbplatsen, Facebook och e-postutskick att bjuda in till ytterligare aktiviteter.

Det gör att vi har möjlighet att lägga in intressanta besök och föreläsningar med kortare varsel och därmed vara mer aktuella utifrån hur trädgårdssäsongen utvecklar sig. Vi hoppas att du ska uppskatta detta nya arbetssätt.

Program 2024

Anmäl din e-postadress

Du har väl anmält din e-postadress till föreningen? Om inte, mejla till falkopingstradgardsforening(a)gmail.com. Då får du snabb information om tillkommande aktiviteter liksom eventuella förändringar programmet.