Årsmöte 2020

Snart dags igen för vårt årsmöte!

I år kommer en stor del av mötet tas upp av presentationen av vårt förslag på nya stadgar för föreningen. De nuvarande stadgarna tar upp flera saker som inte är aktuella längre, till exempel Länsförbundet som är upplöst sedan flera år. Även föreningens syfte och mål har förändrats sedan föreningens bildande för lite över 20 år sedan. Det är helt enkelt dags att uppdatera sig!

Det kan låta lite torrt och tråkigt att prata om stadgar, men i och med dessa väljer föreningen också inriktning för framtiden. De aktiviteter vi kommer att ordna framöver kommer att utgå från det som finns med i stadgarna. Delta därför på mötet och var med och påverka vad vi ska göra i vår trevliga förening! Det blir såklart också smörgåstårta efteråt som vanligt 🙂 och vi avslutar med några bilder från allt det roliga vi gjort under 2019.

Årsmötet kommer att hållas i Studieförbundet Vuxenskolans lokaler på Grönelundsgatan 4 i Falköping, tisdagen den 25 februari kl. 19.00.

För att spara på miljön kommer vi att visa alla dokument på en bildskärm under mötet. Här nedan kommer vi att lägga upp alla dokument så snart de är klara, men allra senast två veckor innan årsmötet.

Du kan själv ladda ner dem och skriva ut det du känner att du behöver ha. Om du inte har möjlighet att göra det kan du kontakta vår sekreterare eller höra av dig till Vuxenskolan så kan de kopiera upp en uppsättning i förväg. Detta måste du i så fall göra senast 1 vecka innan mötet.