Det sedan länge uppskjutna årsmötet kommer att bli av den 22 augusti på läktaren vid Odenplan i Falköping. Vi hoppas kunna sitta under tak men ändå kunna hålla avståndet.

Vid årsmötet väljs de personer som kommer att sitta med i styrelsen under nästa år. Ordförande väljs på ett år i taget och de övriga på två år. Hälften av ledamöterna väljs ena året och den andra hälften andra året, så att inte alla avgår samtidigt.

Under 2020 och 2021 har vi saknat en ordförande och vi vet att ytterligare någon styrelsemedlem funderar på att kanske göra annat framöver. Det finns alltså plats för dig som vill hjälpa till att göra den här föreningen ännu bättre!

Du behöver inte kunna allt om blommor eller grönsaker eller ens vara en duktig odlare, det räcker med att du gillar att jobba i grupp för att fixa roliga aktiviteter för oss alla. Och att tycka om att vara med och bestämma!

Eller känner du någon annan som skulle passa bra för det hedersamma uppdraget? Eller vill du kanske inte hoppa in i Styrelsen direkt, men kan tänka dig att mjukstarta i någon av våra arbetsgrupper?

Välkommen att höra av dig till Valberedningen!

Marita Everfalk 0709 74 04 21

Eva Herbertsson 0709 16 28 21