Corona/Covid-19

Från våren 2020 och framåt fick vi alla lära oss att leva med Corona-pandemin och alla de sätt den kom att påverka oss, faktiskt ända in i trädgården! Sett från den positiva sidan har många av oss fått mycket tid att påta, bygga och njuta utomhus på olika sätt.

Å andra sidan har flera punkter i våra program för 2020 utgått eller flyttats fram, eller ändrats på annat sätt. Pandemin har också gjort det svårt att planera inför vårprogrammet 2021. Vilka aktiviteter kommer vi att kunna genomföra egentligen? Nu har vi ändå ett nytt program och vi hoppas att alla planerade aktiviteter ska få bli av.

13 april 2021. INSTÄLLT
Tyvärr måste vi ställa in föredraget om invasiva växter med Marianne Magnusson pga Corona-restriktionerna. Det skulle ha varit den 13 april i Friggeråkers bygdegård.

OBS! Årsmötet framflyttat på obestämd tid

Vi har funderat på många lösningar kring hur vi ska kunna arrangera årsmötet men nu har vi landat i att det nog får bli utomhus, när det blir lite varmare.

Mer information kan du få via våra sociala medier, Facebook och Instagram, och via våra massmejl som du som medlem kan anmäla dig till. Och vi kommer såklart att skriva om det här på vår webbplats också, men det kan bli så att informationen kommer ut något snabbare i de först nämnda kanalerna.